Barion Pixel

David Hockney londoni metró installációja nem nyerte el a helyiek tetszését

Halusitz Hajni

2021.05.19.

1 perc

A neves angol festő, David Hockney egy folyamatban lévő művészeti projekt részeként dolgozott a londoni Piccadilly Circus állomásán, de miután a város polgármestere az elkészült installációval büszkélkedett a Twitteren, az internet népe erős kritikával vágott vissza – írja a Hypebeast.

London főpolgármestere, Sadiq Khan egy turisztikai kampányt indított Let’s Do London néven azért, hogy közelebb hozza egymáshoz mind a város lakóit, mind az odalátogató turistákat Anglia fővárosával. A kezdeményezés elindítására Hockney létrehozott egy új, nyilvános installációt, a Picadilly Circus állomáson az ikonikus TfL logó áttervezésével.

A festő újraértelmezte az oldschool Microsoft Paint program elemeit, és a már védjegynek számító logót sárga és lila színnel készítette el, a „Circusban” szereplő „s” jelzés kilógatásával. A polgármester Twitteren osztotta meg a legújabb designt, ahol a záporozó megjegyzések szerint az alkotás valóban nem örvend túl nagy népszerűségnek.

Egy kommentelő azt írta az alkotásról, hogy olyan mintha egy gyerek készítette volna, egy másik pedig azt sérelmezi, hogy a mű készítője egy logót készített „összekombinálva a McDonalds és a Burger King elemeit”.

A polgármester tweetje ITT látható!

Tisztelt Olvasó!
A magazinnak szüksége van a segítségedre, támogass minket, hogy tovább működhessünk!

A 4BRO magazint azért hoztuk létre, hogy olyan egyedi és minőségi tartalmak születhessenek, amelyek értéket képviselnek és amik reményeink szerint benneteket is érdekelnek.

Az ilyen tartalomalkotás azonban időigényes és egyben költséges feladat, így ezen cikkek megszületéséhez rátok, olvasókra is szükség van.
A magazin működtetésére nagylelkű és folyamatos támogatásotok mellett vagyunk csak képesek. Kérjük, szállj be te is a finanszírozásunkba, adj akár egyszeri támogatást, vagy ha megteheted, legyél rendszeres támogatónk.

Amennyiben értékesnek érzed munkánkat, kérlek támogasd a szerkesztőséget a cikkek megosztásával.
Kapcsolódó cikkek

Fénybe zárt pillanatok a Balkánon innen és túl

Anton Gudim nyakatekert világa

Arthorror: az Insta fényesen ragyogó sötét oldala

Glen E. Friedman fotóöröksége: rap, gördeszka és punk – minden, ami hardcore

Ed Hopper – a mozi és a festészet kölcsönhatása

Bruno Pontiroli abszurd realizmusa