Divat
Ghetto fabulous made in Harlem Manapság minden magára valamit is adó rapper saját márkát épít, valamint szoros kapcsolatot ápol a legnagyobb brandekkel. De csak: „Egy,...
A második világháború utáni korszakban megszületett az a világ, amelyből mindmáig nem tudtunk kilépni. Ezt a jelenséget akár metaforikusan, akár szó szerint is értelmezhetjük, hiszen...
A bő gatya nyomábanEgyszer volt, hol nem volt, volt egyszer egy Amerika, ám a felszín alatt ott rejtőzik egy másik Amerika is, ahol egészen váratlan...
A nyolcvanas években egy magára valamit is adó rapper ruhatárából a Kangol által piacra dobott bucket hat, esetleg beret hat éppoly nélkülözhetetlen elem volt, mint...
Ha nem látszol, akkor nem játszol: a nagy csukabiznisz nyomában Kétség sem férhet hozzá, hogy az új évezred trendjeinek fókuszában a sportcipők állnak. Egyre-másra dőlnek...
A Stüssy márkáról és magáról Shawn Stüssy-ről nem csupán azért írunk, mert menő, hanem mert érdekes. Menőből akad bőven, érdekesből már kevesebb. Hullámról a divathullámraShawn...
A Deus Ex Machina márka (Isten a gépből) 2006-ban pöfögött be Ausztrália kulturális tudatába, néhány nagy műgonddal elkészített custom made motorkerékpárral és azzal a nem...
Kosarascipőnek indult, mégis a RUN DMC-nek köszönhetően ismerte meg a világ az Adidas Superstar lépőket a nyolcvanas évek közepén. A rap-csapatnak hála mára az egyik...
A frontról a plázába Adrenalinhajhász alfahímek, Top Gun-macsók otthonkája, egyben security-s népviselet. Techno partykon alap dresszkód, de a hiphop is imádja. És igen, a skinheadek...
Indonézia közel 278 millió fővel a világ negyedik legnépesebb országa, nem csoda hát, hogy megannyi érdekes szubkultúra éli itt virágkorát. Egy olyan országban, ahol a...
A ’90-es évek ikonikus cége, az utca kedvence, amely egy egész nemzedéket inspirált, 2019-ben nagy titokban visszatért. Egy váratlan pop-up kollekcióval robbantak a 2019-es párizsi...
Gondoltátok volna, hogy a Hoka lett az elmúlt 10 év nyertese a cipőpiacon? A nagy márkák eladási számaikban noha jobbak nála, ám ha azt vesszük...
Indiai kamionosok mutatják mi a stílIndiának már a méretéből adódóan sem kell magát feltennie a térképre, ennek ellenére mégis újra és újra megteszi. Mégha számunkra...
A jövő rugalmas – ma van a tegnap holnapja A divat egyik marketingfogása, hogy kétévente elhozza nekünk a jövőt. Azért kétévente, mert a köztes évben...
Egy Guy a szomszédbólMegannyi fotós neve tűnhet elsőre ismeretlennek számunkra, miközben a munkáikkal és azok hatásával lépten-nyomon találkozhattunk már. Oly sokan másolták, lopták, vagy értelmezték...
Minden idők egyik legismertebb sportcipője 40 éves volt 2022-ben. A Nike Air Force I-ről van szó. Érdekes a sikere azért is, mert az elmúlt négy...
A legendás idegenek köztünk élnek. Ma már közhely, hogy szinte mindenki ismeri a gördeszkamárkákat. Mindez azonban nagyban köszönhető az AWS-nek, lévén az egyik legsajátosabb hang...
Talán ilyen alapos cikk a kaliforniai, de úgy általában véve a latin bandákról nem íródott még magyar nyelven. A 4BRO életében sem volt még ennyire...
Egy sportszer, melynél a használóinak zöme még a sport szabályait sem ismeri. Amerika nemzeti kalapja napellenzőként kezdte életét a baseballpályán, azonban rövd időn belül megtalálták...
Igen, létezik és nem is olyan kicsi-cano. Több rossz szójáték ígérem nem lesz, ellenben egy érdekes kulturális utazás reményeim szerint igen. Nézzünk be a japán...