Tavasszal már volt egy meglepetés, őszre újra közös szettet rak össze a két márka. Augusztus 27-én válik elérhetővé a Palace oldalán.
A kollekció tényleg elég laza, és sörmárka még sosem adott ki ilyen menő promócuccokat. Nyugi, nekem nem fizet senki, hogy ilyen nyalifali mondatokat leírjak róluk. Pedig sok hasonló próbálkozást láthattunk már. Volt Santa Cruz sör, Dreher x BP Shop közös butik kollekció, a Jägermeister meg annyira önjáróan király, hogy saját urban fashion vonalat indított Best Night néven. A Ben Hopkinson tulajdonában lévő Hop King meg egyenesen sör és gördeszka cégként hirdeti magát.
Miért a Palace és miért a Stella?
Ez gyaníthatóan szép mentési próbálkozás a sörcégtől.
A feleségverő újra brandingelné magát.
A legtöbb helyen a „wifebeater” alatt a fehér izomtrikót értik, amiben az egyszeri munkás helyrerakja az asszonyt. Nem így Angliában, ahol a Stellának sikerült ezt a kétes hírnevet kivívni. Legalábbis a 21. század eleje óta a Stella Artois az Egyesült Királyságban a „feleségverő” becenevet viseli, mivel a márkával kapcsolatos alkoholfogyasztás és a nők elleni családon belüli erőszak között észlelt kapcsolat áll fenn.
Tim Allan, aki Tony Blair egykori miniszterelnök tanácsadója volt, egyben a Stella résztulajdonosa is többször próbált ez ellen tenni, a céget új, trendibb színben feltüntetni. Többek között megpróbálta eltávolítani a Stella Artois-ra való hivatkozásokat a Wikipédia „feleségverő” egyértelműsítő oldaláról és a „feleségverő” kifejezést a Stella Artois-ról szóló cikkekből. Ez nem sikerült neki. A nálunk egy kicsit magasabb polcra helyezett sör Angliában ugyanis a pronyó zónába csúszott.
Ez úgy sikerült neki, hogy az angol szigeteken extra erős tartalmú változata terjedt el, „erős sör az erős férfiaknak” szlogennel. Ez be is jött nekik, egy ideig az erős férfiak szerették az erős sört, és szerették a gyengébbik nemet is… megverni. Nem véletlen, hogy az angol Supreme-nek is becézett, aranyáron mért Palace deszkás céggel, közös projekttel próbálják új köntösbe öltöztetni a márkát.