A streetwear márkák leggengszterebbike ebben a szezonban sem okozott csalódást. A kultikus japán márka őszi szettjeiben a megszokott leopárd és egyéb állatminták mellett Hannibal Lecter és Bill Evans jazz-zongorista kapott főszerepet.
Hannibal egyébként feltűnt már a tavaszi kollekcióban is, akkor a Silence of the Lambs, azaz
A bárányok hallgatnak témájában, így stílusosan most a történet második része, a Hannibal következett.
Az őszi kollekcióban ezúttal is rengeteg kollaboráció kapott helyet többek között a Dickies-zel, Wolf’s Head japán ékszerésszel, az 56 Tattoo Studióval és Tim Lehi tetoválóval.
Japán és talán a világ leglazább streetwear márkáját egyébként 2005-ben alapította két J-League labdarúgó és barát, Nobuhiro Mori és Keidzsi Isizuka. Fő inspirációik az 50-es évek zenéi, a japán művészet és kultúra, a fotográfia, a nők és az amerikai kultfilmek.
„A zenével a társulásunk alapjaként egy olyan stílust képviselünk, amely a romantika és a glamour érzését sugallják” – olvasható az oldalukon.
A ruhák minősége mindig prémium, de a lázadó és valóban romantikus stílusuk az, ami valójában megkülönbözteti és kiemeli őket az utóbbi időben egyre gyarapodó streetwear márkák közül.