Barion Pixel

Hannibal Lecter is feltűnik Japán leglazább márkájának új kollekciójában

Marton Kamilla

2021.09.08.

1 perc

A streetwear márkák leggengszterebbike ebben a szezonban sem okozott csalódást. A kultikus japán márka őszi szettjeiben a megszokott leopárd és egyéb állatminták mellett Hannibal Lecter és Bill Evans jazz-zongorista kapott főszerepet.

Hannibal egyébként feltűnt már a tavaszi kollekcióban is, akkor a Silence of the Lambs, azaz
A bárányok hallgatnak témájában, így stílusosan most a történet második része, a Hannibal következett.

Az őszi kollekcióban ezúttal is rengeteg kollaboráció kapott helyet többek között a Dickies-zel, Wolf’s Head japán ékszerésszel, az 56 Tattoo Studióval és Tim Lehi tetoválóval.

Japán és talán a világ leglazább streetwear márkáját egyébként 2005-ben alapította két J-League labdarúgó és barát, Nobuhiro Mori és Keidzsi Isizuka. Fő inspirációik az 50-es évek zenéi, a japán művészet és kultúra, a fotográfia, a nők és az amerikai kultfilmek.

„A zenével a társulásunk alapjaként egy olyan stílust képviselünk, amely a romantika és a glamour érzését sugallják” – olvasható az oldalukon.

A ruhák minősége mindig prémium, de a lázadó és valóban romantikus stílusuk az, ami valójában megkülönbözteti és kiemeli őket az utóbbi időben egyre gyarapodó streetwear márkák közül.

Tisztelt Olvasó!
A magazinnak szüksége van a segítségedre, támogass minket, hogy tovább működhessünk!

A 4BRO magazint azért hoztuk létre, hogy olyan egyedi és minőségi tartalmak születhessenek, amelyek értéket képviselnek és amik reményeink szerint benneteket is érdekelnek.

Az ilyen tartalomalkotás azonban időigényes és egyben költséges feladat, így ezen cikkek megszületéséhez rátok, olvasókra is szükség van.
A magazin működtetésére nagylelkű és folyamatos támogatásotok mellett vagyunk csak képesek. Kérjük, szállj be te is a finanszírozásunkba, adj akár egyszeri támogatást, vagy ha megteheted, legyél rendszeres támogatónk.

Amennyiben értékesnek érzed munkánkat, kérlek támogasd a szerkesztőséget a cikkek megosztásával.
Kapcsolódó cikkek

Dapper Dan, aki egymaga felkoppintotta a divatot

Modok és mopedek: a divatos lázadás nagymesterei

Pachuco, cholo, chicano és a bő nadrág igaz története

A hiphop fejek kedvence, avagy a Kangol és a hiphop összeborulása

Adidas – Nike párharca, és a nagy kérdés: a futottak még vajon lefutják a nagy márkákat?

Merj kicsit álmodni! – a Stüssy-sztori