Az amerikai IKEA FAMILY program 10 éves évfordulójára egy igazán különleges meglepetést talált ki a svéd bútormágnás üzletlánc, és megalkották az IKEA élményt egyetlen illatgyertyában, ami még Gwyneth Paltrow vagina illatú szerzeményén is túltesz.
Ha magamból indulok ki, ahányszor megfordulok az IKEA-ban két dolgot biztosan vásárolok:
Illatgyertyát és húsgolyót.
A méltán híres fogás illatáról már csak azért is zseniális gyertyát készíteni, mert azt a rituális húsgolyó evést idézi fel, ami tulajdonképpen az igazi IKEA vásárlási élmény. A vásárlás, mint olyan sok embernek terhes lehet, míg másoknak szívüknek kedves családi program, amit az áruházlánc így egyenesen a nappaliba csempész be.
Az IKEA mindig igyekszik vásárlóit kreatív és környezetbarát módon vásárlásra ösztönözni. Nemrég a magyar újságok is arról cikkeztek, hogy a svéd cég Bécs belvárosában nyit autómentes áruházat. A koncepció lényege, hogy helyben olyan termékek megvásárlására lesz lehetőség, amit gyalogosan vagy biciklivel könnyen lehet szállítani, ezen felül a vásárlás folyamatában nagy szerepe lesz az okostelefonnak is.
A Hypebeast információ szerint A HUVUDROLL elnevezésű gyertyát egyelőre csak Amerikában lehet majd beszerezni augusztus 6-22. között, arról még nincs információ, hogy a világ többi részén mikor lesz lehetőség megvásárolni.
