Tovább folytatja az ünneplést Suge Knight és Dr. Dre legendás kiadója, a Death Row Records. A harmincadik születésnapját ünneplő lemezkiadó márciusban már megjelentetett egy adag NFT-t és ruhakollekciót, valamint újranyomta kazettára a legütősebb albumait.
A kiadó most egy Death Row Experience névre keresztelt interaktív, virtuális múzeummal jelentkezett, ami túlzás nélkül kötelező minden vérbeli rajongónak és hiphop történésznek – nosztalgiavonatra itt tudtok jegyet váltani.
A weboldalon bejárhatjuk a legendák csarnokát, megismerhetjük a kiadó történelmét, az élmény közben vadászhatunk összesen 30 easter eggre, korábban nem látott képekből álló galériát is böngészhetünk, vásárolhatunk limitált kiadású cuccokat és NFT-ket, és többek között feltölthetjük az évek során felhalmozott saját Death Row ereklyéink fotóit is – miközben a legütősebb bangerek pörögnek a háttérben.
A tulajdonképpen stílust és legendákat teremtő kiadónak köszönhetjük az USA nyugati partjáról származó gengszter rap és g-funk műfajok ikonikus albumait. Olyan arcok tolták a rímeket a kiadó égisze alatt, mint Snoop Dogg, 2Pac, Dr. Dre, vagy a MC Hammer.